linneathyren.blogg.se

Uppväxt på bondgård, nu mer storstads-brud, med ett brinnande djurintresse

såå ja!!

Dåså! då var den sista tentan klar och rättningen färdig, det gick som det gick och nu pratar vi inte mer om det. ;)
Jag har spenderat min dag med att fundera ut en lämplig plan till i morgon. jag ska nämligen volontärarbeta lite på världens fest UNG i Västerås i morgon, och jag och F tänkte åka dit lite tidigare och kanske gå på något seminarium eller så.
Det känns som ett riktigt trevligt evenemang, och jag är väldigt taggad!

iochmed att sista tentan blev skriven igår så bestämde sig jag och några klasskompisar för att ses och dricka "lite" vin... låt oss säga att betoningen inte låg på lite och att vin byttes ut mot vodka. låt mig bara tillägga att vi var tvungna att vara i skolan kl 8.15 i morse, som tur var va vi inte de enda i klassen som inte riktigt va så pigga idag ;) livet som student....

nu ska jag återgå till min Pizza. har det gött, hörs hej!
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: