linneathyren.blogg.se

Uppväxt på bondgård, nu mer storstads-brud, med ett brinnande djurintresse

Första arbetsdagen avklarad och en lång dag i Lördags med Världens Fest

Igår gjorde jag min första arbetsdag på kyrkogården i knivsta. riktigt roliogt. mest för att jag jobbat i ovanåker tidigare år och det är kul att se att vissa saker fungerar iprincip exakt lika och vissa saker är totalt olika. det gör också mitt arbete merá intressant, och givande när jag får vara med och ge inputs men min andra synvikel och utifrån vad som fungerade i ovanåker. Känns också roligt att få jobba lite nu, röra på mig och slippa tänka så mycket! detta kommer nog bli en bra sommar även om jag inte har mycket ledigt. tror jag kommer trivas här under sommaren. 
 
Var ju på världens Fest UNG och volontärade lite, det var också väldigt roligt! dock gick inte bussarna så bra hem från västerås, så jag va inte hemma för än kl var halv 4 på morgonen, så även det blev en lång dag, minst sagt. tur den kvällen var att jag har en fanstisktsk pojkvänn som lagat mat till mig kl halv 4 på morgonen eftersom jag inte haft tid att äta middag alls. Det var annars ett väldigt bra evenemang, med en salig blandning av föreläsningar, seminarium, komiker, och musikaliska framträdanden och även dico på slutet. 
 
 
Annars taggar jag nu en fortsatt ledig dag, och vidare en vecka med fullt upp, fysik blandat med jobb, det gäller att ligga i! 
 
 
Ha det bra! Puss 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: