linneathyren.blogg.se

Uppväxt på bondgård, nu mer storstads-brud, med ett brinnande djurintresse

Elektroteknik högskoleingenjör

Hej på er!
 
Nu har jag varit sådär allmänt lat igen och inte uppdaterat vad som händer här. 
iaf har jag nu börjat på Elektroteknikprogrammet Högskoleingenjör på KTH, känns super, folk är allmänt trevliga och livet flyter på bra.
 jag har gjort två dagar här på KTH och är inne på min tredje, och vad jag stormtrivs redan. det känns bra helt enkelt, med lärare och klass osv. lektionerna och föreläsningarna i Data är de som hittils arit de mest intressanta och där med också de roligaste, men jag vet att det inte komme rhålla sig så så länge, strax kommer det å bli tungt, jag ligger efter om man jämför med de andra rent teknikmässigt, har inte alls samma grundläggande programmering i ryggsäcken som dem. men de betyder bara att jag behöver kämpa 10 gånger hårdare än va dem behöver och det är som Gunde skulle sagt, "ingeeenting är oooomöjlgt". de flesta i klassen har bakrund i sthlm. Så jag är rätt så ensam om att komma från landet och från skogen. Kan se en fördel i det, jag har heeelt andra erferenheter när det gäller vissa saker och kan komma med andra perspektiv. Det är såklart givande och roligt. 
 
så nu kör vi inspark för hela slanten!! Nolla i år igen! xD
 
Puss och Kram!
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: