linneathyren.blogg.se

Uppväxt på bondgård, nu mer storstads-brud, med ett brinnande djurintresse

skog och annat skojjigt

Hej på er!
hoppas ni haft en otrolig dag, det har jag iaf! :D
idag tog jag och sambo en tur ut i skogen, där vi skulle leta kantareller, men är man nyinflyttad är det inte helt enkelt att 1. hitta till skogen 2. veta vilken skog man ska åka til 3. försöka hitta något utav skogens guld. någon kantarell fick vi inte med oss hem, men vi fick se underbara områden runt om där vi bor, och de va riktigt roligt, det är något jag tror är bra att göra när man flyttar in som ny i en stad, ta en eler flera turer runt om bara för att se vad som finns i närehetn. för mig är det såklart extra bra, för då får man en uppfattning om var det skule kunna ligga något stall som jag senare skulle kunna hura en plats i till min älsakde Ria. en annan sak som är bra med det är att man får en uppfattning om hur långt det är till olika ställen och områden, och var de ligger och det kan alltid vara bra att veta. 
 
nu bler det fler Harry Potter filmer, ha en fin kväll, puss på er! 
 
 
 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: