linneathyren.blogg.se

Uppväxt på bondgård, nu mer storstads-brud, med ett brinnande djurintresse

Långtråkigt

I mångas öron kan jag tänka mig att detta låter jätte konstigt, men jag har riktigt långtråkigt, eftersom jag inte jobbar något mer den här sommaren väntar jag mest på att skolan ska börja nu... Det har lett till att jag mest sitter hemma och kollar på film och serier när jag inte är i stallet. Men för att vara helt ärlig, staölet tar inte hela dagen, speciellt inte som hon bara står på bete nu... Detta har reslulterat i en enorm uttråkning fråm min sida, jag är van att det finns massor att göra hela tiden på gården hemma ä, och nu helt plötsligt är det enda jag kan komma på att jag ska göra.ä är att städa, och jag lovar, bär lägenheten är ren är den ren och då kan man inte städa mer... Och va fasen ska jag göra resterande tid... jag vet inte och nu har jag riktigt långtråkigt alltså... Men jag antar att det är så folk i lägenhet gör? Ingenting? Suck* jaja, nu ska jg iaf åka upp till Ria och rida en sväng, så har jag bränt av några till timmar på detta dygn


Bjuder på en bild från en tävling förra våren, första gången vi hoppade 80 cm
Som ni ser är det inget vanligt halvblod jag rider på utan det är ett kallblod, en nordsvenska travare som va lite av en problemhäst kan man väll säga, hennes tidigare ägare kunde inte med henne så hon stod i två år innan jag tog över hemne och sedan fick henne av dem :) sen dess har det varit jag och hon genom vått och torrt ❤️

Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: