linneathyren.blogg.se

Uppväxt på bondgård, nu mer storstads-brud, med ett brinnande djurintresse

kort (läs: jätte lång) presentation om mig själv

Hejsan! Jag heter Linnea, 19 år från skattungbyn i dalarna. Bor numer i Knivsta Uppsala.
Men vem är jag då? jag är en häst tjej i grunden med ett gigantiskt intresse för alla sorters djur och vetenskap. jag ska hösten 2016 börja plugga på slu till husdjursagronom, villket känns super kul och det känns även som något som kommer passa mig aldeles utmärkt. 
Bor i lägenhet, villket jag som är uppvuxen på bondgård med gigantisk gård tycker är jätte konstigt... vad gör man om man behöver byta däck lixom, nägra sånna grejjer har man ju inte i en lägenhet, så det är nog faktiskt en största omställningen från lantlivet, att inte ha allt man kan behöva i garaget eller i ladan. 
jag och min sambo bor ihop tillsammans med en katt, Mischa, och en kanin, Svante. jag har en häst, som heter Ria, honär min ögonsten, betyder allt för mig, jag skulle inte klarat mig utan henne. 
detta blir såklart en blogg om livet som sambo, och nybliven storstadsbo och student! :D hoppas ni ska trivas här på min blogg, puss 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: