linneathyren.blogg.se

Uppväxt på bondgård, nu mer storstads-brud, med ett brinnande djurintresse

fin dag i Stockholm

ojj ojj vilken dag det blev idag! klev upp vid 07.00 för att åka till min älskade häst Ria, tog ett litet ridpass, med morgon dimman och lite duggregn blev det endast en kort barbacka tur i skogen, med så värt att gå upp tidigare för att hina med det!
och sen hem, liten tidig lunch av rester, och hoppa på bussen till stationen och vidare till sthlm, på pendeln mötte jag upp min efterlängtade kompis F och vi åkte tillsamamns till mariatorget för en glassprovning och lite seconhand shopping. Glassprovningen var på Stikki Nikki, alltså villken underbar glassbar, med helt fantastisk personal, super härligt, med massor av god glass. F hittade även en del grejjer på myrornas, alltid kul att agera shopping råd till någon :) 
 
finns en dålig aspekt med dagen och detta är min mage som gör ont så in i hel**te och det blir då svårt att fokusera till 100% på det roliga... men det är som det är och går tyvärr inte att göra något åt ni vet, den där veckan i månaden... alla som haft riktig mensverk förstår mig helt, ni vet när man bara går runt och helst hade velat ligga ned och bara försvinna för det är så plågsamt, men det har trotts det här varit en riktigt fantastisk dag! jag är nöjd :D
 
puss på er där ute! 
Namn:
Kom ihåg mig?
Mailadress (publiceras ej):
URL/bloggadress:
Kommentar: